My dad <3

2011-04-20 @ 20:27:59
Det finns ingen som känner mig så väl, som förstår mig så bra, som jag själv ser upp till och alltid lyssnar på.. Så som min pappa! Han är min bästa vän, min trygghet, min förebild, min stöttepelare, mitt allt!
Det finns inga ord i hela världen som kan beskriva hur mycket han betyder för mig eller hur mycket jag älskar honom. Han är min värld!

Jag tackar gudarna för att just jag har fått honom som pappa, att inte ha min pappa vid min sida, det är orimligt!

Att se min pappa gråta/vara ledsen.. Det är det värsta jag kan stå ut med.. Jag hade hellre fått en kniv i magen (OM JAG INTE VAR GRAVID SÅKLART, nu kan jag ta knivet i.. armen ist :P) än att se min pappa sårad.
Att stå bredvid, se detta.. Utan att kunna göra något.. Det är hemskt! Man är helt och hållet hjälplös i detta fallet. Men en sak jag kan göra och som jag gör nu,. Det är att jag aldrig kommer lämna hans sida, jag kommer alltid finnas här för dig min älskade pappa!

Du är bäst!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback