löööördag

2011-04-02 @ 09:38:06
Igår hade jag en toppendag. Lindore & finfina 9 mån gamla theo kom hit.
Sååå mysigt, massa prat osv.. Sen åt vi kina buffe, otroligt gott..
Hon är bra hon den tjejen, sen satt vi och pratade om saker hon har som jag kan ta över. Vilka vänner man har :) <3

Lindore & Theo åkte runt 20 tiden.. Då ringde telefonen så då var det dags att ge sig bort och grilla.. Det var riktigt gott & trevligt som vanligt :)

Kom hem till mina efterlängtade jordnötsringar, la mig i soffan och skulle se på en film.. Tar ca 3 st ringar.. Vad händer sen? Joo, jag somnade som en stock.. Hahaha :D

Men mycket trevligg fredag iaf, i dag är det tvättning som står på schemat, inte alls lika roligt.. Men behövligt :)

tooodiilooou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback