Livet på landet

2011-04-16 @ 21:07:36
Sååå skönt här ute hos pappa!! Idag har vi varit ute och fixat hela dagen lång, nu har vi precis ätit grillat... MUUUUUMS!!

Imorgon innan jag åker hem ska jag få massage, ska blii sjuukt gött.. Tror det är något krux med min ischias nerv mitt i allt annat också, ibland får jag jättevärk i vänsterbenet, precis där vi ledkulan typ.. Såå en massage i morgon sitter inte fel någonstans..

Senare blir det hemgång till Tibro, kommer bli tomt... Då mina katter har flyttat ut till pappa på heltid nu, har aldrig varit utan katt förut :S Tur jag har mina stora häffaklumpiduns till hund nu då :D
Nu jävlar, ska han få vara hos mig tills jag dör eller något, fyfan vad jag blir trasig utan honom <3

Han är helt jäkla otrolig min plutt.. Pappas tjej har en hund, ludde heter han och är tax.
Förut hände något jättekonstigt :S Dom har alltid gått ihop förut, men något blev fel, och ludde hoppade upp och bet emser i halsen (absolut inte hårt eller djupt). Och vad gör min älskling? Jo.. han kommer med öronen bakåt och svansen mellan benen och kryper fram till mig, sedan går han undan.. Han var alltså ledsen.

Då märker jag vilken underbar hund jag har, hade han velat hade inte ludde haft en chans, men han tackade och tog emot typ.. Helt sjukt! Min älskade älsking <3

Nu är ludde & emser vänner igen och allt är som vanligt, så ni inte tror något annat :)

Nepp, nu ska jag duscha sen kolla tv tänkte jag.. Tjofräs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback