Jag visste att det var något som var knas,...

2011-04-12 @ 12:19:16

Jag visste att det var något som var knas, jag brukar verkligen inte klaga över hur jag mår, jag brukar oftast klara mig igenom det mesta. Men nu.. En vanlig grav kunde inte detta vara. Det fick jag också svar på igår! MEN huvudsaken är att bebis mår bra, och det gör den. Igår på ultraljudet var det full rulle. Jag därimot mår inte alls bra, dom tog svält prov igår bara för jag inte får behålla något. Det var ok, men har fått tab nu som jag ska ta tre ggr om dagen, hjälpte inte dom relativt snabbt skulle jag in igen. Är inne på tab nr 4 nu utan resultat. Men nu hoppas jag verkligen att dom ska hjälpa! Att knappt ens orkar gå på toa, det är inget liv!


Kommentarer

Postat av: fröken wisaeus

hoppas verkligen det blir bättre snarast och jag önskar dig och bebisen all lycka! så glad för din skull (och något avundsjuk måste jag erkänna...)

2011-04-12 @ 14:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback