In love and war

2011-04-04 @ 07:27:03
Usch & fyfan, drömde att det blev krig här i sverige! Sinnessjukt.. Dom behöll alla flickor (jag var ju då en av dom) Sen tog dom in alla äldre + killar i ett annat rum, vi flickor fick stå kvar utanför.. Sen hör man bara en massa smatter, dom sköt alltså ihjäl alla..
På något sätt rymmde jag senare, kom tillbaka till skövde.. När Sverige fick "räddning" från andra länder hamnade de flesta krigsoffren i skövde..
Jag lyckades hitta min Mamma, som blivit blind, & Pappa var skadad. Men vi levde iaf!
Bebis... Såg dom till att den inte levde, så gjorde dom på alla gravida & bebis pappa dog i det där rummet :S

Alltså fyfan, vilken jävla dröm.. Jag kommer ihåg allt precis som om det vore en film, fruktansvärt..

När man sen tänker på att det faktiskt är något som pågår i en del länder, usch.. Jag mår bara illa.. Fyfaan..
Världen är verkligen upp&ner..




Nu ska jag iväg och lyssna på bebis hjärtslag :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback