...

2011-04-06 @ 08:22:33
Usch viken dålig dag det var igår, känner mig fortfarande nere efter igår.. Det hände allt för mycket, både för mig & min älskade vän.. Det var verkligen en skit dag igår..

Men för någon som har svårt att gråta, så  var det faktist väldigt skönt att få gråta ut igår.. Dock kom allt, alla förtyckta känslor.. Men men,, Det är ändå sådant som måste ut..

Men nu är det en ny dag, så nu lämnar jag allt från igår bakom mig.. Precis som man ska göra :)

Så vad händer idag?? Jo, ska iväg och handla lite, sen städa här.. Inte sådär toppen kul, men det behövs.

Jag saknar mitt hjärta, mitt allt - Emser, så jäkla tomt utan honom, jag fungerar inte utan honom helt enkelt..
Ska hämta honom på fredag, sen ska jag gosa ihjäl honom hela helgen hade jag tänkt :)


Jaaa, mer än så verkar inte hända..


take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback