Have a heart

2010-03-19 @ 12:18:00
Sådärja! Nu känner jag igen den vanliga Camilla :)
Denna gången står jag med båda fötterna på jorden och nu kan inget rubba mig!
Nu har jag insett vad jag vill ha & vad jag inte vill ha! Det jag trodde jag ville ha så mycktet är nu inte längre alls intressant! Det är så otroligt skönt, synd bara att jag har gått runt och trott att jag ville ha det.. Menmen.
Huvudsaken är nuet och nu vet jag precis!

Förstår bara inte poängen i det hela? Vad känar man på att betee sig som ett svin? Var ärlig från början i stället.
När du väl har sagt en sak, håll dig då till det.
Hade jag inte varit så bestämmd som jag är nu hade jag utan tvekan trillat dig igen, men det gör jag absolut inte denna gången. För nu vet jag vad jag vill ha, och det är inte dig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback