nicenice

2010-04-13 @ 20:47:14
Nu har jag börjat ta tag i allt på riktigt!
Dragit ner på mitt drickande & onödig mat!
Jag har börjat träna väldigt mycket på gymmet, fått ett eget  träningsprogram, tänker på vad jag stoppat i mig
och självklart börjat sola regelbundet så jag slippet vara en blekfis!
Shit vad snygg kroppen kommer bli, iofs är jag väldigt nöjd som den är nu.. Men brun & musklet sitter ALDRIG fel! Wihoo..

Så hur spenderade ni eran helg?
Min bestod av massa fredagsmys, träning tidigt på lördagen, jobb på söndagen + träning + massa mys!
Och vet ni vad? Det var det bästa jag gjort på sjukt länge. Slippa vakna en lördagmorgon bakfull! Träning är sååå mycket skönare & bättre. Me lovelovelove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback