It was just a dream

2009-11-20 @ 11:32:29

För ungefär en månad sen så var jag hos veterinären med min älskade emser-pemser. Han fyllde två år 30 okt och var tvungen att ta sin tvåårs-spruta ;)
Han var duktig som få och matte som jag är till honom så växte jag flera meter då han fick beröm från alla möjliga:D

Hur som helst, i min dröm var vi tillbaka på blåstjärnan och han tog sin två års spruta, sen innan vi gick så sa dom som dom alltid brukar göra, "Då ser vi Emser här om ett år igen då".
Jag och Emser åkte hem ochmånaderna gick, sen helt huxflux så dog han.
Kvar satt jag här själv med hans nithalsband i knät, fick ett brev från vetrinären att det var dags för spruta igen (det hade gått ett år) och jag började stortjuta!
När jag sitter där och gråter floder så hör jag min mobil ringa, men jag visste inte vart jag hade den.

Just då förstod jag att jag hade mobilen bredvid mig, det var också då jag vaknade upp! Svarade och så hörde jag Jejja som blev besviken över att hon ringt och väckt mig, men jag har nog aldrig varit så glad när någon ringt och väckt mig!
Jag var fortfarande ledsen av drömmen och fick snabbt berätta för henne vad som hänt.
När vi lade på´gick jag ner, fortfarande lite osäker på om det hade hänt eller inte...
Det var knäppt tyst här nere och jag blev bara räddare och räddare.
Sen kom jag ut i hallen, fortfarande helt tyst.
Fortsatte att gå lite till...och där ligger han och sover som en stock. Jag slängde mig över honom och han svarade igenom att pussa mig miljontals ggr i ansiktet.
Min älskling lever, och det var bara en hemsk mardröm jag hade. Som tur var!!!

Nej, nu vill jag inte förlora någon mer. Ja sa till Emser att han är tvuingen att stanna hos mig många år till, han besvarade frågan med att hoppa upp i knät på mig och ge mig massa pussar i ansiktet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback