Helg

2008-05-09 @ 12:58:34
Nu är det redan helg igen.
Denna veckan har gått sjukt snabbt, kanske beror på  att jag har varit sjuk med?
I onsdags var jag och köpte en liten kissemiss, så himla söt är han den lille plutten.

Sitter och väntar på ett möte kl 13, sen blir det till att åka hem och bara ta det lugnt. Hela denna helgen blir lugn, ska bli skönt nu när det ska bli sånt fint väder med. Bara ligga och sola hela helgen, underbart :)

Lämnade in min balklänning igår med så den blir figursydd, den kommer bli perfekt :) Nu ska jag bara komma på en passande frisyr med.

Igår skulle jag och Malin bara gå in på resia för att ta med lite olika kataloger som vi kunde kika i för att bestämma vilket hotell vi ska ha, men det slutade med att vi gick ut därifrån med en resa beställd. Så nu gäller det bara att få fram pengarna och att det fixar sig med det.
Ska bli så skönt att åka bort, då är allt som har med skolan bakom sig och studenten är tagen. Så det blir till att vila upp sig innan man hoppar ut i arbetslivet på allvar.
Jag är verkligen jättekluven med vad jag vill jobba med just nu känns det som :/
Men något som jag ska ta senare är au-pair resan. Det blir inte alls så snart som jag hade tänkt mig, jag ångrade mig på mötet.
Så det blir till att stanna kvar i sverige och lilla skövde ett tag till :) Eller ja, Götene om man ska vara exakt ;)

Nej, nu är det dags för mötet, sen väntar Kissen,solen & glassen på mig ;)

Take care!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback