Uppdatering

2008-03-27 @ 19:49:40
Fan, har blivit sjuk nu igen.. Feber, halsont & snuva.. Skittråkigt..
Imorgon ska Malin firas, och då vill man inte må dåligt. Men risken kommer ju vara stor att jag gör det :/

Usch, suttit hela denna dagen också med skolarbete.. Har 4 FYRA prov nästa vecka, inte ETT utan FYRA.. ojojoj, inte konstigt att jag är trött.  Trött sjuk och allt möjligt! Idag är en såndär mindre bra dag.




Saknaden blir större, har ett tomrum som blir djupare, något som växer sig större som en sten.
Försöker hitta svar men finner inget.. Det enda som man finner är varför?
Vill att allt ska vara som vanligt, att inget hade hänt.
2 hemska händelser så tätt inpå, varför??

Jag ber er inte att förstå, vilket jag förmodar/vet att ni inte gör. Då de flesta inte har någon aning om vad det är jag menar. Men vissa dagar har man sina sämre dagar & vill bara skriva av sig. Själv har jag mest bara frågar som de aldrig kommer finnas något svar på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback