If i can ask god just one question; why arent you here with me tonight?

2009-10-21 @ 14:45:02
Nu är jag tillbaka här igen. Vet igentligen inte alls varför!
Mycket har hänt den senaste tiden, både lycka och tårar.
Sitter nu är i min "ensamhet" och funderar mer än någonsin, hjärtat säger att detta är så extremt fel medans hjärnan säger att det var det bästa.
Men det ska alltid vara så att när det väl har nått till sitt slut så ser man endast det som var bra/underbart. Inte det dåliga och anledningen till varför det har blivit som det har blivit.

Just nu struntar jag i om det var rätt eller fel, det enda jag är säker på är att det gör så otroligt ont.
Då är min fråga hur kan något som ska vara rätt göra såhär ont?

Nu vet jag också att detta har förändrat mig, till det bättre eller sämre får ni avgöra själva.
Det är nu jag kommer "stänga av" gå in i mig själv och det kommer dröja länge innan jag kommer öppna upp mig för någon igen. Ser ingen anledning till att göra det då det ändå bara slutar på ett sätt, att man sitter här igen och mår som man mår!



Over and out!

Kommentarer

Postat av: Karin

Massa kramar, förstår precis hur du känner dig, varit där många gånger jag med...

2009-10-21 @ 15:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback