Sweet november

2011-03-29 @ 09:29:30
Hej&hå :D

Ja, som sagt.. I november kommer våran efterlängtade bebis. Vi ändrade oss och jag är super lycklig. Klart att vi kommer klara detta, varför skulle vi inte göra det?
jag trodde jag skulle vara den första att fixa saker till bebis, har försökt att hejda mig, iaf till efter v 13.
Men igår när jag pratade med barbapapa så berättade han att han hade fixat första saken, en babysitter :D Så sött & gulligt.
Bebis kommer få den bästaste pappan, och jag är så glad och lycklig över att det är han! Utan honom hade valet förmodligen blivit annorlunda.

Igår var jag på gyn, Sara var med mig som stöd. Vilket jag var superglad över. Hon, som jag var med och följde närhon väntade Casper. Nu är det hennes tur att vara med mig ;)
Nu är Casper stor, han vet om att han har en kompis i min mage. Han lyfter på linnet för att kolla om han kan se bebis. I lördags la han sin nalle under mina linnen, bebis fick låna hans nalle lite :'))
Han är ju bara för underbar!
Jag vet att min bebis, även om det blir tjej eller kille, kommer alltid att ha casper vid sin sida. Casper kommer lära h*n allt han kan ;) Precis som sara lärde mig allt ;D haha.. Hoppas bara att dom blir mindre busigare än va vi var..
Jisess.. Annars lär ju jag vara orolig..

Ja, lycklig är det minsta man kan säga att jag är iaf :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback