ha-ha-ha

2011-03-31 @ 19:04:44
Vad roligt att jag har skapat sånna diskussioner här och var! Att ni ens har ork & kraft till att lägga ner tid på att sitta och prata skit om någon som ni inte ens känner.. Jag tycker det endast är underhållande :) Att människor i min ålder fortfarande ens ägnar sig åt att sitta och snacka skit. Detta är ironi för mig..
Ironi & tecken på omognad..

LUUUUUUNG, Ni växer nog till er så småningom.. För vissa tar det bara extra lång tid ;)

Att ni ens i eran vildaste fantasi kan tro att jag fortfarande spinner på som jag gjorde för 2 årsen, att hela livet går ut på att sitta med sina vänner på vardagarna och fika, och självklart prata om det nyaste som har hänt allt och alla.. Att helgerna är till för att supa, gå ut på krogen.. Vakna upp på söndagen hos någon ni inte ens vet namnet på..
Era liv.. Oj vad bra det låter? Precis det livet jag strävar efter? Hahah.. Näe, inte riktigt kanske..
Det var kul så länge det varade, från ca 18-20 års-åldern..

Ni sitter och snackar skit om att jag väntar barn.. Hur jag kan gå ut med detta på facebook etc..
Ja, anledningen till att jag berättar att jag är med barn är väl antagligen för att jag är så lycklig över det? Jag anser inte att det är något konstigt med det.
Men i era omogna hjärnor är det tydligen väldigt konstigt..

Men men.. Jag väntar iaf barn, framtiden ser väldigt ljus ut! För mig innebär det som er, att räkna veckor.. Jag räknar hur långt jag är gången, medans ni räkar ner dagarna tills nästa fest!
Tro mig, hade jag tyckt det varit roligare med erat liv, så hade jag levt det livet.. Men jag har växt i från det nu, och jag vet att jag kommer bli en fantastik mamma!

Så, till er ärthjärnor där ute!! Vad är x antal hål i ett hål???

Jo, det är era näsor i mitt rövhål.. Puss på er!


Kommentarer

Postat av: Pernilla

Hejja dej =)=) /Pernilla

2011-03-31 @ 20:00:40

Postat av: Linda Gorner

Haha :) De va sånt snack med när vi "gick ut" med de, men se hur bra de blev :)

Jag är helt övertygad om att du kommer bli en kanonmamma :D de är bara att strunta i allt skitsnack, dom är bara avundsjuka :)

2011-03-31 @ 21:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback