22/9

2010-09-22 @ 13:02:26
Idag är ingen vanlig dag för idag är det mammis födelsedag :) Ska snart fixa iordning hennes presenter jag & papps har köpt till henne...

Men just nu så fastnade jag här vid datorn, min spellista just nu är en jäkla blandning; cheryl cole, anberlin, sick puppies osv.. Ja ni ser..

Hahaha, omg.. Min pappa.. Det är en riktig superduper stjärna iaf.

Igår ringde min hemtelefon.

- Camilla...
- Var det hos pernilla?
- Nej, hos Camilla..
-Mähhh, vad gör du där?
-Ja, jag bor här?
-Men är det du min lilla prinsessa :D
-Ja pappa, min telefon och min lägenhet!

Sötispappa.. Man kan inte alltid ha koll på läget, enligt min åsikt är han för stressad.. Men enligt han så har han bara lite mer att göra än vissa andra. ;)

Snart dags att sätta fart här, luktar unket & instängt i min lilla lägenhet.. Blir väl så när man nästan aldrig är hemma nu för tiden.

I morgon är det torsdag och det betyder att min underbara, fina pojkvänn kommer hem!

Take care, byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback