why dont you stay

2010-10-05 @ 15:37:18
Vaknade av att jag pratade i telefonen i morses, Jejja som ringt och väckt mig..
Så klockan 8 var det dags att hoppa upp, ta på sig träningskläderna och ge sig iväg till gymmet där vi skulle dansa zumba.

Jäääklar vad jag skratta.. Haha fyfan vad det måste sett ut.. Men men man lär sig väl efter ett tag. Som tur var jag inte den enda som tyckte det var svårt, folk trillade som domminobrickor..
Efter det var jag iväg hos mamma en sväng och drack kaffe & Sen iväg på möte.

Väl hemma blev jag trött och har vilat tills nu. Härlig dag va?

Nä, nu ska jag rycka upp mig & vakna till sen ska jag iväg och städa.

Blev bestämt förut att jag ska till ullared på fredag, ska bli kul. Får se om man hittar något vettigt där.. Naglar & mys-sockar ska jag iaf ha :) Sen så är det sällskapet som räknas så det ska bli skitkul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback