Good morning

2010-10-07 @ 08:13:19
Snacka om höstväder ute nu alltså, men det har ju sin charm det också. Mysigt med hösen och alla färger.. Det har jag aldrig gjort förut, varken gillat våren eller hösten då det är så grått & kallt.. Men nu ser jag hur fint det verkligen är igentligen, med alla färger :)
Jisess.. Jag har verkligen blivit en optimist.. Men jag gillar't, allt går så mycket lättare då.

Nu är det full rulle på tillvaron, massa smaskigheter framför mig :)
Idag ska jag vara med mig malindarling, efterlängtat som tusan :) Ska åka och kolla på hennes & daniels hus, skit spännande :D
Sen blir det flöt & filmmys hemma hos mig och imorgon drar vi iväg till ullared ;)

Efter ullared är det partaj som gäller!! I Skövde med bästaste Sara, ska bli sååååå kul :)))

Lördagen kommer bestå av filmmys.

Nästa vecka är inte dålig den heller då det är kaffe inplanerat med underbara människor :)

Underbart, i like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback