Vinter

2010-11-09 @ 11:44:38
Gud vilket underbart väder, åååå jag älskar snö!!!
Så jäkla mysigt nu, varm gosig tröja, dubbla myssockar, min halsduksmössa & pälsen (fuskpäls såklart). Det kan inte bli mysigare.
Haha, ska in till käkkirurgen vid 13 och hör & häpna, jag har bokat resa med ronden.. Jävlar vad gammal jag känner mig.

Efter käkkirurgen ska jag ha lite ensamtid med min papps, ska bli riktigt roligt. Jag saknar honom oerhört mycket! Det finns ingen jag vet som står sin pappa så nära som jag gör, han är min stora trygghet, min bästa vän som jag pratar med allt om, mitt bollplank och sist med inte minst den jag lyssnar mest på. Han & jejja har delad plats, det är dom jag verkligen lyssnar & tar till mig av.
Han är helt klart bäst!! Det är många som har delade meningar om min pappas beslut detta året, många som reagerar på att jag fortfarande finns kvar vid hans sida.. Men vet ni vad? Fuck you!!
Jag älskar honom gränslöst mycket, och det finns inget/ingen som kan förändra vårat band till varandra. Jag är pappasflicka, det kommer jag alltid vara och han är mitt allt & den jag ser upp till. Det finns inget som kan ändra på det! Sen visst, det kommer folk som kan försöka förändra, men vet ni vad? Det kommer jag & pappa skövla bort som en snöplog tar bort snön ;)

Nu kan inte jag hålla mig längre, nu ska julgardinerna upp.. Skiter i vad andra tycker, jag älskar julen! Såäremääät..

take care, bajsbajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback