Bad update

2010-11-03 @ 09:06:42
Dåligt uppdaterat jag veeeeeeeeeeet..
Men nu så ;)

Sitter här i morronrock med en kopp kaffe. Ska snart göra iordning mig för att åka in till skövde och spendera en dag med underbaraste Malindarling.
Ikväll så ska jag förmodligen få massage.. tror fan att jag har fått ischias :S Ont som fan i ryggen, strålar ner i rumpan/benen + att rumpan/benen domnar för mig.. not good.

Hänt en mycket rolig sak den sista tiden, som verkligen fått mig tänka på annat :)
För tidigt att skriva som det är än.. Men kan säga så mycket som att det gör mig väldigt lycklig ;)
Har nog aldrig längat så mycket efter att telefonen ska ringa som nu.

Just det, min jävla visdomstand som jag opererade bort.. Fick ju infektion i skiten, nu har det gått  1 & 1/2 mån.. Så nu skickat tandläkaren tillbaka mig till käkkirurgen.. Blir förmodligen att öppna upp skiten igen.. Usch :(

Ne, dags att sätta fart..

Take care, love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback