Vilken helg!!

2010-03-29 @ 16:04:37
Fredagen var en väääldigt lugn dag även fast jag inte kom i säng förens vid halv 5.

Lördagen började underbart och sedan fortsätte det bara.. Jäklar vilken dag alltså.
Malin fyllde år så var i skövde och firade henne, sedan var det bogrens som gällde och där var det skitkul.
Sen var det dags för att åka hem, eller iofs var tanken att sova i skövde men ångrade mig i sista sekund så det blev taxi hem ist.. FYFAN säger jag bara, jag brukar inte skämmas men det gjorde jag då iaf, när vi står utanför min lägenhet så FUNKAR INTE mitt bankkort.. Åkte ner till torget för att ta ut pengar och det funkade inte där heller.. Jävlar var retligt..
Tänk er själva? Gå in i taxin igen och förklara att ni inte kan betala? Hemska tanke.. Skäms så fort jag tänker på det. Men samtidigt hade jag tur, då jag fick en väldig söt taxichafför ;)
Hade varit extremt jobbigt om det hade vart en surgubbe..
Wellwell..

Sen kom söndagen och det var dags för jobb.. Sängen har aldrig sett så skön ut som den gjorde då.
Men överlevde söndagen som tur var iaf. Nu är det måndag och jag har beställt ett nytt bankkort ;)

Haha, jisesss..


Take care, byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback