Saknaden efter någon man älskar & förlorat försvinner aldrig

2010-03-26 @ 14:06:10
Nu orkar jag verkligen inte vara sjuk längre.
Imorgon fyller bästa malin år och ska firas, tyvärr kommer jag nog inte kunna vara med bara för jag är SJUK!!
Skit också..

Var tvungen att släpa mig ner till stan förut för att handla då det ekar i mitt kylskåp, eller ja.. Nu gör det inte det längre.
Var torgdag idag med så har köpt BLOMMOR (hur många vuxen poäng??), en ryggkliare & en sten till Jonas. Har letat efter sånna ett tag nu men inte hittat någon, och nu idag så låg den bara där bredvid ryggkliaren :)
Nu är bara frågan när jag ska orka gå upp dit också, måste bli frisk!! Det är om jag skulle ta det innan jobbet på söndag, är inte alls så långt ifrån.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer.. Funderar & tänker tillbaka väldigt mycket idag. Vissa säger att det blir bättre med tiden, men det tycker jag fan inte. Tycker bara det blir jobbigare & jobbigare och saknaden, den växer mer för varje dag som går!

"I wanna feel the sunshine, shinin down on me and you"



Ojojoj, längesedan jag la upp en bild va? ;) Har faktist lärt mig nu vad man har en kamera till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback