i whis you could feel as bad as i do

2010-03-10 @ 10:21:22
mycket har hänt sen jag skrev sist..
Tappat mig själv lite på vägen, men nu så börjar det fixa sig igen..

Jag har iaf fyllt år och är nu 21 ;)
Igår var jag iväg och skaffade gymkort så nu jäklar. Var på gymmet i nästan två timmar igår, uuuuuunderbart!
Blir en sväng dit idag med!
Så idag ska vi fixa så jag får träning speciellt för mig, vad jag vill bygga upp osv. Kommer bli skitniiiice!

Min vovve bor numera hos mig. Har haft han här i över en vecka nu och han är helt underbar! Enligt mamma & pappa har han blivit bortskämd när han är här då det inte alls är kul att komma ut till landet och får springa hur mycket han vill.
Så det är ju ett stort plusstecken. Har kommit fram till att jag också har dubbelmoral, då jag innan själv bodde i lägenhet så tyckte jag inte man skulle ha stora hundar i en lägenhet, inte katter heller för den delen.
Men det har ändrat sig.
Jag ser på mina djur när dom trivs och inte, och så länge dom trivs här och dom får det dom behöver så får dom stanna :)

Nepp, mer kaffe sen en promenix!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback