Lämna det bakomflutna före dig ;P

2010-01-02 @ 15:01:43
Det pirrar i hela kroppen på mig, jag är så lycklig :D
Nu har jag något stort på g. Vill inte säga vad det är än förens allt har gått som det ska, man vet ju aldrig.
Men det är något STOOOORT!
2010 det är mitt år ;) Vilket jag tycker jag behöver efter 2009.
En årsresume kommer så småningom.

Efter 2009 har jag blivit starkare i mig själv, samtidigt som jag har visat mig själv extremt sårbar.
En viktig person kom in i mitt liv i början på året, han gjorde att jag kunde gå vidare samtidigt som han förstörde mycket för mig.
Men nu är allt som det ska vara & igentligen borde jag tacka honom :) Tänker på dig en hel del och hoppas att saker och ting kommer lösa sig för dig snart.



Take care, byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback