free fall

2010-01-21 @ 19:14:03
Jag har lovat mig själv vissa saker, typ att jag inte ska ändra mig för någon. Utan den får ta mig för den jag är, blablabla.
MEEEN alla kan ändra sig. Och jag vet, att jag verkligen skulle kunna ändra mig och göra det denna personen vill. För denna personen skulle jag kunna göra väääldigt mycket för!
Jag har förlorat mitt fotfäste och det pirrar i hela mig. Även fast jag har ett rent helvete nu och har stor sorg inom mig så pirrar det. Det är detta som ska vara en underbar känsla igentligen, men på ett sätt hatar jag den. Men samtidigt så måste jag våga känna igen. Nu har nästan ett år gått sedan jag hade liknande känsla, innan dess.. Så var det 3 år sedan. TRE ÅR!! Tacka fan för att jag blir rädd för denna känslan, men man måste våga & måste chansa för att vinna, och detta det vill jag vinna! Därför ska jag släppa allt och satsa allt, nu tänker jag inte förlora!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback