Backflash

2010-01-25 @ 13:07:46
Om det finns något som jag avskyr så är det just backflash.. jag avskyr att få det, då man känner den känslan igen som man gjorde just då. Har precis haft en backflash, varför den kom just nu har jag ingen aning om. Varför du fortfarande finns kvar och river runt i mitt huvud vet jag inte heller.. Trodde jag släppt taget men tydligen inte. Det är snart ett år sedan. Finns mycket jag inte förstår.
Ex vad det var med dig som gjorde att jag tyckte om dig så jävla mycket, jag lärde ju inte ens känna DIG, det var en helt annan person i din kropp.
Det fanns ingen som kunde förstå vad det var jag såg i dig, ändå tyckte jag om dig så otroligt mycket..
Gosh.. Finns så mycket man inte förstår.. Du var en person som jag verkligen inte förstod ändå tyckte jag om dig sååå mycket. Kanske för att jag innerst visste hur underbar person du kunde vara? Ibland visade du det dock jävligt dåligt. Men ingen är perfekt!
Du sa att vi var likadana personer, bara med olika laster. Men vi var inte lika, för jag sårar inte någon person medvetet så som du gjorde.

MEN, du är en underbar person! Tycker det är synd bara att läget är som det är, men som man bäddar får man ligga.. Synd att det blev som det blev..
Du finns fortfarande kvar i mina tankar och jag tänker på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback