Top of my life

2010-12-29 @ 17:22:36

Nu är snart 2010 slut, och det var verkligen förändringarnas år. Ska bli skönt att starta på ny kula. Jag avslutade dåliga vanor & kontakter detta året, och det är jag nöjd över! Finns inget av det som jag saknar, nu ser jag framåt och är glad över mitt nya liv :)

Sitter och slökollar lite på the hills.. Audrina.. Hon är min förebild, så vill jag se ut, så jäkla fin är hon! Helt perfekt!
Hennes förhållande med Justin känner jag igen mig i.. En sån kille som justin är precis vad jag dras till tyvärr.. Men han är ju förjävla snygg alltså och sen har han bra sidor på insidan också ;) Påminner mig extra mycket om en kille som ligger mig nära i hjärtat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback