Januari 2010

2010-12-22 @ 22:57:19
Nytt år och nya möjligheter, så har jag tänkt dom senaste åren.
Nyårsafton firade jag i skultorp med mitt tibro-gäng..
Omedveten om vilket helvetesår jag hade framför mig och tur var väl det..

Jag fick min anställning som personlig assistent här i tibro. Då tänkte jag att ska jag jobba i tibro är det väl lika bra att bo i tibro? ;) Jodå, så jag hittade en fin tvåa på västra långgatan som passade mig perfekt, granne med både jessica & ida.
Fixade alla papper och inflyttningen blev 1 feb.

Mycket tankar gick åt en speciell person.. Som även finns i mina tankar nu ;)
Men jag kan nu säga att jag var i så otroligt dåligt skick utan att ens förstå det..
Januari månad avslutade jag på bowlingen i tibro med mina vänner.. Där blev jag FÖR full, trillade på bowlingbanen.. Och gav en person ett skammligt förslag som jag nu i efterhand ångrar stort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback