new shit

2010-08-29 @ 16:38:07
Inte skrivit här på hur länge som helst.. Beror på det ena och det andra..
Så vad har hänt den senaste tiden då? Jo, mamma & pappa har skilt sig så min mamma bor i tibro numera.
Pappa har skaffat en ny tjej som har två barn, dvs två plast syskon för min del. Den ena är lika gammal som mig men bor i london, den andra är 15 och bor växelvis hos sin mamma & pappa.. Hur underbar människa som helst som jag kommer jättebra överens med.
Sen har det hänt en massa jävla skit som jag mer än något annat kunde stått över. Men vad gör man? Händer det så händer det.

När jag nu sitter och tänker igenom allt så märker jag att jag har blivit benhård. Förut var jag väldigt lättpåverkad och känslig person, minsta lilla motgång fick mig att gå under kändes det som.
Men så är det inte, jag har vaknat upp ur den egotrippade lilla bubblan och blivit stark. Vilket jag tycker är sjukt bra! Det tycker nog inte vissa andra eftersom jag är ärlig med mina svar och daltar inte med någon.

Sånt blir jag bara spyfärdig på, folk som vill att man daltar med dom och blir totalt förstörda över små saker. Öppna upp ögonen och se vad det är för värld vi lever i.
Skit händer so? Finns inget man kan göra åt, bara göra det bästa av situationen och gå vidare. Vara glad över det/dom man har och njuta för stunden, det finns alltid dom som har det 10 000 ggr värre liksom.

Jag är iaf otrolig glad över hur underbara vänner jag har som har funnits där för mig den senaste månaden. En riktigt vän behöver man inte be om hjälp, utan dom märker när det är något fel och sedan finns dom där vid ens sida.
Någon som alltid funnits vid min sida oavsett vad är självklart min underbara Jessica, dygnet runt 24/7 har hon ALLTID funnits där. True friendship!

Någon mer som funnits vid min sida och förgyllt mina dagen genom att ge mig fjärilar i magen varje dag är självklart min underbart fina pojkvän jag har. Utan tvekan det bästa som hänt på länge!
Vilken jävla tur jag har alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback