påskpåskpåsk

2010-04-08 @ 11:00:02
Nu börjar man bli vanlig igen efter påskhelgen.. Jisesss vilken helg!! Men shit vad kul jag har haft!
Påskafton spenderades i skövde, både hemma hos malin & krogen! Sjukt kul..
Sen på påskdagen så bar det iväg till tibro, gick över till jejjahjärtat som just kommit hem.
När jag kom till henne fick hon en stoooooor kram sen gick vi och la oss (?) hahaha, fan vad jag tycker om dig.
När vi vaknade till liv så satt vi och pratade lite och jag fick ett telefonsamtal om att vi skulle dricka då med, så det var bara att fixa sprit. Sen gick jag hem och somande på soffan, vaknade av att det idiotringde på dörren.. sen var det bara att köra igång igen!
Extremt trevlig och oväntat besök också för den delen ;)

Märks att jag börjar bli gammal iaf, tar mycket längre tid för kroppen att återhämta sig än vad det gjorde för 3 år sedan.. Skumt att det kan ändras på tre år? Samtidigt är jag glad för det, för så som vi höll på då är absolut inget som lockar nu.
Ja, vad finns det mer att säga? Jag lever livet fullt ut, gör ibland snesteg men det är absolut inget jag ångrar. För det är bara mitt egna bevis på att jag lever livet. Skulle jag dö imorgon så kan jag se tillbaka på allt jag gjort ist för det jag inte gjort ;)

Carpe diem you knoooooow!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback