tralalalala

2009-10-28 @ 16:03:21
Sådär, nu är glöggen på jäsning, första steget till glöggfesten är klart :)
Det måste vara den mysigaste traditonen jag & jejja startat.
Det började för tre årsedan i lilla tibro, kl 17,00 var Jejjas etta knökad med fulla lyckliga människor! En efter en försvann och till slut var det jag & jejja kvar, vi hade minsan planer på fest på annat håll. Så vi var lite överallt och till slut hamnade vi där vi ville, på varsina håll & lyckliga upp över öronen.
Det var den lyckligaste perioden i mitt (än så länge) liv. Tog dock inte vara på den tiden som jag borde gjort.
Som tur är har man underbara minnen & dom kommer jag ha för evigt.

När man ändå är inne på förevigt så vill jag verkligen få gjort min tatuering nu, har väntat i över två år nu.. Den kommer sitta perfekt där jag vill ha den. Måste bara få den perfekt också, den betyder så otroligt mycket för mig så då måste den helt enkelt vara perfekt!
Det står för så mycket, och nu känner jag att jag verkligen vill få den gjord!
Ett hjärta med vingar, den förklarar nästan hela mig!

Nu sitter jag här och väntar på att min kära vän ska komma och hämta mig. Sedan blir det skövde och kanske en fika? :)

Jag har ju sagt (tror jag iaf) att jag inte vet vad jag känner? idag när jag vaknade så känns det som tveksamheten är borta, jag känner mig lugn igen och jag känner att jag har hittat mig själv igen.
Tycker inte om att tappa taget om mig själv, jag vill ha kontroll.
Idag känns det verkligen som att jag har det och det är underbart!

Nu längtar jag som få till att det ska bli fredag :) Lurig som jag är så har jag så klart alltid mina små planer ;)

byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback