I dont wanna dream about it & i dont wanna feel the pain!

2009-10-25 @ 22:36:51
Torsdagen blev mycket bättre än vad jag kunde tänka mig! Gick ut till stallet efter min "roliga" inlägg.. Senare åkte jag in till skövde & malin med co. Det blev utgång (nykter).. Först hamnade vi på husaren där det verkligen var TOMT på folk så vi gick vidare till bogrens, där var det minst sagt betydligt mycket mer folk.
Kul som få hade jag & hela kvällen slutade mycket oväntat!

Fredagen kom och även den blev mycket oväntad. Vi var lite överallt och kvällen slutade nästan på krickelin som fick bli vårat utgångs-ställe.. Även denna kvällen var jag nykter, köpte alkoholfritt vin & öl. Mycket gott, smakade som vanlig förutom att jag inte blev full & bakfull ;)

Lördagen var en riktig softar-dag. Vid ett tiden var jag som en vanlig människa igen och gick ut sängen.
Vi åkte senare hem till Malin & var där och spelade kort & spel. Riktigt trevlig! Vilka vann då? Tjejerna så klart ;)
Även denna kvällen blev nykter, dock överdoserade jag kaffe så jag blev helt knäpp i huvudet, kände mig dyngrak!

Idag är det söndag & jag har precis kommit hem. Inte alls roligt att komma hem längre, känner mig så otroligt ensam. På ett sätt är det nog lika bra för det är när jag är själv jag kan tänka som bäst! Men just nu vill jag inte tänka mer, orkar inte, vill bara släppa mina tankar och gå vidare MEN det går INTE!
Borde lägga mig och sova, men vad väntar? En stor tom säng och ännu mera ensamhet!
Kan ju knappast påstå att det känns bättre när jag tänker på vad som igentligen skulle hänt idag.

Nej nu vill jag inte mer!


Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback