And part of me still believes we can find a way to work it out

2009-10-22 @ 14:43:26
I huvudet har jag så mycket tankar, men så lite som kan komma ut och bli till ord.
Idag har jag iaf en tänkar dag, många tankar och många minnen. Tror jag blir tokig snart.
Känner för att gosa ner mig i sängen med kissen & bara dra täcket över huvudet och vänta på en ny dag.
Samtidigt kan jag inte sluta tänka på vad en vän sa till mig nyss, "ta vara på dagen, lev den som det vore den sista".
Jag vill ha mina vänner nu, hitta på något roligt & bara släppa loss.
Jag vill få bort alla tankar och bara vara beskymmersfri, tyvärr går inte det just nu.

Wellwell, torsdag idag.. Men någon utgång blir det då inte då jag har alkoholförbud. Samtidigt så kan man gå ut nykter, vem vet vi får se helt enkelt.. Igentligen ska jag bara ta det lugnt just nu innan jag fått någon diagnos, men det kryper i hela mig nu av att bara vara hemma hela tiden!
Sen kommer helgen.. Får se vad den har att erbjuda :) Ska vara med Malindarling en dag iaf och förhoppningsvis träffa en filur som precis kommit hem. Shit, vi har inte träffats på över ett år.. Förstår inte vart tiden tar vägen.

Borde ta och rycka upp mig, borde gå ut i stallet och fixa.. Det är det enda stället jag verkligen får ut mina känslor, förstår inte varför.. Men det är skönt där ute :) Bara att det är så förbannat kallt ute.


Yeyeye.. Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback