Tvålmaskin

2009-11-22 @ 23:54:05
Söndag och helgen är slut, jag är likaså så orkar inte skriva mycket nu.
I veckan blir det jobb i mängder, bra med pengar, klirrklirr ;)

hahahaha, mitt allt blev jag helt lost... Lammunge kan tydligen heta fårvalp :D:D
hahahaha, cute :)


Jisess, jag älskar mitt jobb.. Herregud vad roligt jag kan ha det där..
Man får höra mycket roliga saker, men i förrgår.. Det tog nog nästan priset.

"Det var tre präster som skulle supa till det lite, så bastade dom samtidigt. Efteråt kom dom på att dom skulle duscha men dom hade ingen tvål. Men då sa den ena prällen att han hade tvål på sitt rum så han gick och hämtade tvål. 
Han hittade två stycken tvålar, tog dom och skulle gå tillbaka till de andra prällarna.
Men då fick han höra att det kom några nunnor, så han ställde sig längs med väggen och tänkte att han skulle likna ett staty.
De tre nunnorna närmade sig prällen och den ena utbrast;
- nämen titta, undra vad detta kan vara för något?
hon drog honom lite i snoppen och han blev så chockad så han tappade ena tvålen.
du utbrister hon: - Titta tjejor!! Det är en TVÅLMASKIN!!!
Den andra nunnan tyckte det var mycket spännande och ville testa hon också.
så hon drog honom lite i snoppen och vips så tappade han andra tvålen också.
Den tredje nunnan vill också självklart testa så hon gick fram och drog lite hon också.
Sen utbrister hon; - TJEJOR TJEOOOOR!! DEN HAR FLYTANDE TVÅL OCKSÅ!!!


Over and out!

Kommentarer

Postat av: majs

hahahahaha :D den var rolig"

2009-11-24 @ 18:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback