trött

2009-11-28 @ 20:35:41
..på att vara sjuk! Nu vill jag bli frisk, så jag kan vara som en vanlig människa..
Igår var det dags för samma sak igen, så kl 06,00 fick jag åka ifrån akuten!
Idag har jag mått skit hela dagen och hela kvällen nu också. FAN!!
Jag som ska jobba imorgon!! Ska lägga mig tidigt nu ikväll och hoppas att det går bort när jag sover!

Igår fick jag ett jätteroligt erbjudande om nyår, inget är bestämt eller så men isf kommer det bli en nyårsafton man sent glömmer. Det kanske är chanser man ska passa på att ta nu när man är ung och fortfarande kan göra sånt! Vi får se helt enkelt, sjukt kul skulle det vara iaf..

har inte så mycket mer att säga nu..



Take care, byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback