The young man needs a helping hand or he'll grow to be an angry old man some day

2009-11-18 @ 11:45:18
Jag drar tillbaka tiden lite mer än ett halvår och sitter och tänker.
Det spelar ingen roll hur lång tid som går för det är ändå med delad sorg & lycka jag tänker tillbaka på den tiden. Skillnaden är nu att jag är stark nog så jag inte faller tillbaka! Det är också nu med facit i hand som visar att detta var det enda rätta som kunde hända. För hur skulle jag gjort nu när omständigheterna är som dom är? 
Även om jag har varit så otroligt sårad pga av honom så är jag ändå lite glad över att det hände, för det visade att jag verkligen kan bli så kär som jag var för 3 årsedan.. (Sen går det inte att beskriva skillnaden mellan dom, men det hör inte hit) Det är ändå skönt att veta, då jag ett tag inte trodde att det var möjligt, men det var det verkligen.. 

Hur som helst, så det som hände var det bästa. 


Det känns så otroligt skönt att kunna se tillbaka på tiden, le åt minnena & dom lyckliga stunderna och sedan någon sekund senare bara kunna släppa det och inte känna något! 


Hm, detta blev ett av dom konstigaste inläggena på länge.. Men så får det vara ibland ;) 

Idag ska jag vara redig och städa hade jag tänkt...



chaaachaaaa!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback