minnen, minnen, underbara minnen!

2009-11-03 @ 13:31:01
Tänk vad bra det vore om man kunde spola tillbaka tiden och stanna där.. Jag kommer bli tokig av att tänka såhär mycket.
Jag borde skriva blogg på nätterna, det är då jag funderar som mest och tänker "det kan jag skriva om imorgon", men självklart så har jag redan glömt bort det.

Såå, vad händer i veckan då? Imorgon åker jag till tibro och har myskväll, stannar förmodligen över tills på torsdag. Då ska jag med vovven till veterinären, efter får vi se vad som händer.. Till helgen, ja.. Det känns som jag har lovat bort mig till många utan att veta vad jag själv vill göra. Eller, nej jag vet vad jag vill göra.. Får se vad som blir av och inte helt enkelt.

Nä, nu är det tomt, kanske blir en uppdatering senare..

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback