in my heart you will always be

2009-11-23 @ 20:39:12

Idag är jag verkligen på kasst humör, fanfanfan!! Värdelöst!
Sen fick jag en känsla förut som drog mig tillbaka tre år i tiden, kändes precis som det gjorde då och det var HEMSKT att komma tillbaka till verkligheten.
Fan, varför kan man inte vrida tillbaka tiden för? Varför finns det aldrig svar på från varför?
Jag saknar dig Jonas, extremt jävla mycket!!!!

Undra om det är så att man träffas igen när man är död? Tänk om det inte är så? Tänk om jag aldrig någonsin mer från träffa dig, få se dig, kunna känna på dig! ALDRIG någonsin, inte ens när jag också är död? Då är fan detta en levande jävla mardröm isf.

"If tears could build a stairway
and memories were a lane
we would walk right up to heaven
and bring you back again
No farewell words were spokend
no time to say goodbye
you were gone before we knew it
and only god knows why
a hallowed place whitin my heart
is where you'll always stay"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback