Here i am!

2009-11-10 @ 12:17:30
Tisdag igen..

Lördagen blev minst sagt händelserikt igen, orkar inte gå in mer på det. Måste bara säga att jag har världens bästa vänner=)
Söndagen tog jag det bara lugnt, så då hände inget speciellt mer än att vi firade kära papi på fars dag så klart :)
Måndagen var det dags att jobba, eftersom jag hade sovit några ynka timmar var jag sjuk trött hela dagen på jobbet. INTE roligt! Efter jobbet träffade jag en rolig filur jag inte träffat på lååååång tid, mycket roligt var det iaf :)

Och nu sitter jag här och det är tisdag, sitter fortfarande i min morronrock så är nog dags att byta om strax.. Får ju finbesök idag :) Blir filmkväll osv, MYSIGT!!

Jag drömde om en tatuering inatt, den blev verkligen helt perfekt!! Tänker inte gå in på vad det är eller liknande utan jag kan bara säga att den passar mig perfekt!
Funderar starkt på att göra den nu och vänta lite med mitt hjärta med vingar? Har fortfarande inte hittat den perfekta mallen för det så då får det vänta :)

Kanske var ett tecken då jag drömde om tatueringen? Who knows?

Aja, nu ska jag börja fixa!!


Take care, byebye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback