Den vackraste stunden i livet var den när du kom

2009-11-12 @ 10:58:28

Sitter här med en kopp kaffe och måste snart sätta fart, gå ut & fixa sen gå ut till stallet.. Snacka om att det kommer ta ännu mer tid när vi får 15 får till :/ + att dom 6 vi har nu ska få lamm.. Ojojoj.. Nä, kanske borde flytta hemifrån så fort som möjligt? ;D

Nu idag på morgonen fick jag en otrolig saknad över mig, någon som jag verkligen saknar jättemycket. Har nog inte riktigt insett vilken långt avstånd det är mellan oss förens nu. Innan du flyttade så sågs vi knappt ändå.. Men då visste man ändå att du inte var långt ifram en, sen pratade vi ju mycket i telefon.. Det kan man iofs göra nu också men mobilräkningen blir dyr då det inte är hemtelefon :P
Usch, hur som helst så måste vi ses snart.
Vilka minnen vi har ihop, sitter och småskrattar när man tänker på dom :D
Som tur är så vet jag att du har det bra nu. Du har ett bra jobb & du har en egen lägenhet ihop med din älskling. Är inte det drömmen? Bra jobb som man tycker om & man bor ihop med den man älskar? Hur som helst så är jag extremt glad för din skull, för det förtjänar du! <3<3<3<3


camilla-011 

(ursäkta den dåliga bildkvalitén, men alla vet väll hur korten blev när man tog dom med webcam? ;) )


Nej, nu måste jag sätta fart, i eftermiddag åker jag till tibro & mitt hjärta. Ska bli sååååååååå kul :D


Take care, byebye


Kommentarer

Postat av: majsan

Åh, gumman! Du förstår inte vad glad jag blev när jag läste det här inlägget. Jag borde tacka Gud, eller nån? vem? iaf nån, för att jag har dig. Jag är så glad att jag har lärt känna dig. Du är en riktig vän! <3 Snart kommer jag hem igen, och då ska vi ses. Sen får du ta tåget och komma ner hit och hälsa på :) Det hoppas jag att du gör! Jag skulle bli så glad! Jag är ledig nu i morgon och på lördag, så är du hemma och har en tid över, så ring mig. Så ringer jag dig från hemtelefonen här, så kan vi prata lite! Ha det så bra nu, var rädd om dig. Hälsa Stefan och Gunilla :) Puss och kram, I love you sooo much!

2009-11-12 @ 21:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback