Brist på fantasi.

2009-11-17 @ 19:02:54

Har inte skrivit på några dagar, har varken haft tid eller ork så nu ska vi se om jag kan få ihop något vettigt.
Helgen, den har varit trevlig, lugn och skön. Hela helgen avslutades med både solning och massage i söndags kväll, så otroligt skönt :)

Köpte ett solarium i lördags btw, så nu kan jag sola när jag vill & hemma dessutom. Vilken lyx ;)

Hm, tjaa.. Vad finns det mer att säga?

Var ju inne på undesökning idag.. Inte så jättemånga som vet om det då jag inte har sett någon anledning till att prata om det, men mne.. Tack alla ni sötisar som brytt er extra mycket om mig idag ;) Ni som inte gjort det.... Har jag inget att säga till :)


Nä, det här var inget kul.. Så detta får duga så länge...


BYeeee


Kommentarer

Postat av: majsan

meh... det vet jag inget om :(

2009-11-17 @ 20:06:30

Postat av: Camilla

Jag vet det hjärtat, men jag skrev ju att alla inte vet om det ;)

2009-11-17 @ 21:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback