ny dag, nya tag

2009-05-07 @ 11:18:28
Igår var jag tillbaka på jobbet igen, kändes inte så dragande att gå dit, men väl där var allt jättebra igen. Trivs verkligen med det jag jobbar med och med dom jag jobbar med för den delen.
Eftersom jag gjorde kvällen igår så stannade jag kvar i skövde hos syster.
Mycket prat och massa tjej-grejer blev det, alltid lika roligt :) Jag har världens bästa syster.

Imorses vaknade jag och fick lite panik, trodde jag hade försovit mig så jag missat läkarbesöket jag ska göra i eftermiddag, rusar upp och ut från rummet, slänger en blick in i köket och där ligger en mattläggare på alla fyra.. Då förstod jag att klockan inte var så mycket.
Gick ut och rökade sen gick jag in och lade mig igen..
Vaknar några timmar senare av att världens finaste kille kom in och väckte mig. Tänk om man fick vakna så varje dag? Då skulle jag alltid vara på bra humör :)

Börjar redan bli nervös inför mitt besök jag ska göra i eftermiddag, som tur är så kommer jag ha de bästa med mig. Dom stöttar mig och finns alltid där till 110% Jag älskar verkligen dom!!

Vad kvällen har att ge vet jag inte än, om det blir en tur in på bogrens eller inte.. Det återstår att se!

Take care, byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback