Bad update

2009-05-18 @ 13:38:51

Dålig uppdatering jag vet, men jag lever faktist.
Sitter här med rygg ont, skulle verkligen behöva massage.. Någon frivillig?? ;)

Så tråkigt väder ute att jag nästan spyr, jag som hade tänkt att fixa med massor idag.. Men jag vägrar att gå utanför dörren när det är sånt här väder.
Ist blir det nog att ta sig i kragen och börja städa inne. Sist jag hade ont tog jag ett mirakel piller och blev som en speedad råtta, och jäklar vad jag fick mycket gjort ;)
Innan hade jag tänkt att uppdatera mitt schema inom jobbet så jag får in lite extra klirr i kassan ;P

IDAG är det en speciell dag, för idag fyller bästaste Johnnyponnyponken 20 år, STOOOOOOORT grattis till honom :D
Kommer bli en toppen sommar då jag ska jobba ihop med honom :D

Wellwell, har inte så mycket mer att säga just nu..


Take care, byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback