Wihoo

2009-01-05 @ 22:18:14
Helgen som vart har varit hur bra som helst.
I fredags var det premiär öppning på "saloonen" som har öppnat hos en granne, så det blev att jag gick dit. Mycket trevligt.. Sen när jag kom hem tog det inte lång tid förens min kära granne & hans kompis kom hit och lyssnade på mitt "fyllesnack".
På lördagen fyllde kära Katten 21 år så då blev det skövde för att fira henne. Tyvärr fick hon i sig lite för mycket och det hände lite tråkigheter, men nu vet hon hur en 21åring firas ;)
Den kvällen var sjuk rolig, längesedan jag skrattade så mycket. Chockade en del över att jag var så nykter, men det var bara kul :)

På söndagen åkte jag till falköping för att titta på tyg, tack för tipset älskade Sara :)
Tygerna var jättebra och jag kom hem med 78 kg tyg ;)
Mitt "design-rum" Såg ut som fan förut, tänk hur det ser ut nu?? Detta tyder bara på att när jag flyttar kan jag INTE ha en tvåa, finns inte en chans till att jag kan få plats med alla mina saker.

Så nu har jag verkligen att göra, först ska jag göra mina egna designer sen har jag fått beställningar av både mammi & pappi.  Hur bra som helst med lite inkomst :)

Idag började jag med min detox kur, har mått hur dåligt som helst så nu på kvällen var jag tvungen att få i mig lite kött för att må bättre.. Får nog blanda detoxen med GI metoden, för så dåligt känns det inte värt att må.

Nu i veckan har jag minsan att göra, vilket känns skönt. Tycker inte om att bara sitta och inte veta vad man ska göra.

Take care, byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback