what a day

2009-01-13 @ 22:41:49
Robin B har ju som sagt förföljt mina drömmar några gånger, så skrev jag för ett tag sedan att jag ville drömma om någon annan. I natt gjorde jag det :) Tyvärr är dröm en dröm, men vore inte alls helt fel om det blev verklighet.. Får se vad framtiden har att visa, kan ju alltid hoppas på det bästa :)

Från att gå till en jättebra dröm så har tyvärr dagen varit raka motsatsen.
Hade ett jobbigt telefonsamtal som förstörde halva dagen, tankar som inte går bort och allmänt irriterad bara. Detta blandas med känslor, bra känslor nästan som om jag vore kär ( ? ) Åååååh, jag blir bara helt förvirrad. 

Ingen bra dag helt enkelt.


Take care, byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback