Mer kläder

2009-01-08 @ 23:41:46
Idag har jag sytt & sytt & sytt.. Blev faktist skitbra! Behöver bara lite tillbehör innan det är helt klart, då kommer bilder upp.

Igår var det en jättemysig & trevlig dag.
Det började med att jag gick upp kl 6 för att åka till Sara när pappa skulle till jobbet.
Vi gick ner till stan vid 11 tiden och jag klippte mig. Sara hade en överraskning till mig; en blind date!
Det slutade med att han var en trevlig kille, blind dates är inget för mig.
Kärlek är något jag tar på största allvar & "mina" killar hittar jag själv. Men ändå supergullig tanke av Sara :)

Jag fick byta min första blöja på en bebis igår med, snällare barn än Casper finns inte.
Han är så go och underbar, var jättemysigt att få en heldag med han & Sara.

Sen gick vi runt på stan och shoppade lite.

Väl hemma gjorde jag inte så mycket utan tog det bara lungt.
Men sen när jag skulle sova kunde jag inte, jag lider av sömnsvårigheter.
Snälla Johnny skickade en låt till mig där dom räknar får, det roligaste är att när jag ska räkna får så kommer jag till 10-20 och då är det ALLTID ett får som är för fet för att hoppa över så den fastnar i grinden.. Alltid lika roligt och det slutar med att jag ligger och skrattar i sängen.

När jag väl somnade så drömde jag om allt möjlig! Jag levde på riddartiden, läskig tid.. Bli inte förvånade nu, men jag drömde om Robin Bengtsson igen, precis som natten innan. Som vanligt var vi ihop i drömmen och allt var bra och bla bla bla.. Men nu har jag tröttnat på att drömma om honom, varför lixom? Två nätter i rad dessutom, och det är verkligen inte så att jag går runt och tänker på honom direkt.. Skumt.

Nej i natt vill jag drömma om någon annan kille, om det blir så det återstår att se ;)

Nu ska jag kolla på ett av mina favoritprogram nu på kvällarna, nämligen NCIS.

Imorgon är det fredag & det betyder att jag ska gå till saloonen igen, trevligt ställe :)

Take care, byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback