Mandelskit

2009-01-24 @ 21:36:49
Igår var jag ju hos Sara, vilket var hur kul & trevligt som helst.
Sen när jag kom hem plockade jag i ordning mina saker som jag skulle ha med mig idag. Efter jag hade gjort det så var det meningen att jag skulle vila framför tv:n.
Så blev det inte & jag kände att jag var tvungen att rensa tankarna, så jag gick bort till Saloonen (min viloplats/pratplats/mm) Där var det lika trevligt som vanligt. Gick dock hem lite tidigare än vanligt då jag skulle upp tidigt idag :)
Tur i oturen sov jag inte hos Sara i natt, det var lögn att jag kunde somna. När jag väl gjorde det vaknade jag hur många ggr som helst. Så idag har jag varit jättetrött :( Tråkigt när det var en så rolig dag.

Sara står som modell ibland & idag fick jag följa med. Sara är verkligen skitgrym framför kameran, jag skulle filmat men glömde av det. Då hade ni sett hur grym hon är :)
Sara övertygade mig om att ta några bilder, jag som inte tycker om kameran.
Men stel som en pinne stog jag där till slut, efter att Sara påminde mig om roliga saker mjuknade jag upp lite.
Ska bli spännande att se hur bilderna blev, hoppas dom blir bra. Tyvärr har jag lite svårt att tro det då jag inte kunde slappna av.
Sara säger iaf att jag är en naturbegåvning, det blev jag jätteglad för att höra. Sen ska jag bara tro på det också ;)

Vad kvällen har att bjuda på mer är inte så mycket. Ska bara ta det lugnt, kanske med ett glas vin då jag är stolt att jag tog mig mod till att ställa mig framför kameran :) (Okej, det lät alkisvarning. Men jag tycker det är gott att sitta och smutta på.)
Så länge man håller sig till alkohol & nikotin så tycker jag det är okej! Sen är det inte bra, det kan jag hålla med om.

Kom även tänka på att valborg börjar närma sig, har varenda år vela ha en pojkvän just då.. Tycker det ser så mysigt ut att ha någon att kramas med framför brasan. Tyvärr ser det inte ut som att jag kommer ha någon detta året heller, annars måste jag ge mig ut på extremspaning nu. Eller varför inte hyra en pojkvän? Kan man det? :P
Det är i sådana stunder jag verkligen tänker tillbaka på minnen, underbara minnen. Det är dom jag får leva på helt enkelt och jag får vara glad för att jag har dom och att jag har upplevt dom.

Så kär som jag var då, det vill jag bli igen.
På ett sätt kommer det ta tid, på ett annat sätt så känner jag mig redo.
Tyvärr så är det sådant som skiftar från dag till dag, men det är ändå en början.
Nu ska jag sluta skriva om det innan jag blir för känslig.

Take care, byebye

ps, något som fick mig tårögd var ett inlägg som heter "Coach & Restylande" på http://Saraqprytz.bloggspace.se.
Tack för dom fina orden hjärtat!

Kommentarer

Postat av: Sara Prytz

Du var verkligen en naturbegåvning!!Du måste tro på det..

2009-01-24 @ 21:40:41
URL: http://Saraqprytz.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback