Irriterad

2009-01-22 @ 11:20:44
Detta är den första gången jag har fått säga nej till att sova hos något. Nästan 20 år gammal & inte kan sova borta?
Lite skillnad är det då anledning inte är att jag skulle sakna mamma eller pappa. Utan det är för att jag har mina sömnbesvär.  Detta fungerar INTE.
Någon dag nu när jag inte ska göra något dagen efter ska jag testa & se hur länge jag kan vara vaken. Sen efter det så funderar jag på att söka hjälp för mina sömnproblem. Har testat 5 olika sömntabletter varav 3 är receptbelagda, resultatet? Kan ändå inte sova.
Menmen, detta är ingen stort problem så jag ska inte klaga. Men det är mycket irriterande.

Har även bestämt mig för att ha ett block brevid mig i sängen då det är då jag tänker som mest (innan jag ska sova). Så tänker jag.."Detta kan jag skriva om imorgon" Men nästa dag är det redan glömt :P

Idag ska jag fortsätta städa & leta fram kort som jag ska ha med mig till Sara imorgon :) För även fast jag inte kan sova hos henne så finns det inget som hindrar att jag inte kan åka till henne såklart :)


Take care, byebye

Kommentarer

Postat av: Sara Prytz

Jag läser din blogg, det vet du ju iof redan!

Jag och Casper längtar tills i morgon!

2009-01-22 @ 17:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback