Besviken

2009-01-11 @ 22:35:49
Är så besviken, ledsen & förvirrad så vet inte om detta kommer bli något bra inlägg.

Igår var jag på kalas iaf. Tur som jag hade så fick jag lite mystid med Casper då han vaknade. Det är verkligen en kille som har gått rakt in i mitt hjärta och där kommer han stanna föralltid.
Sen när jag kom hem fick jag reda på en mindre rolig sak som gjorde med ledsen/arg/besviken ja.. Allt sådant.
Som tur är så har jag underbara vänner som stöttar mig och som jag vet att de alltid finns där.
Nu har jag iaf lärt mig av mitt misstag, och det är att jag verkligen har tappat förtroendet ännu mer åt vissa människor. Det är verkligen endast dom som jag verkligen känner som jag kan lita på.

Men stark som jag är så klarar jag mig jättebra utan dig, och att komma över dig kommer vara lättare än någonsin för det har du just visat.

Jag lovade bilder på mina kläder, så här kommer det en bild på en kjol & "skjort-blus" vad tycks? ;)



Tänk inte på mina raggisar, men frusen som jag är om mina fossingar så ville jag behålla dom på :)

Detta var allt jag får ur mig idag.

Take care, byebye

Kommentarer

Postat av: åsa

grymt snygga kläder, & himla tråkigt med det andra :/ förlåt att jag klickade dig i.. lördags måste det ha varit, men jag hade precis somnat till och skulle upp o jobba två timmar senare. har mobilen som väckarklocka så kan inte stänga av den heller :P FIKA SNART?

2009-01-12 @ 09:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback