Magont x2

2009-02-11 @ 23:21:52
Idag har jag varit hos Sara vilket var lika trevligt som vanligt!
Tyvärr låg både jag & Sara i deras soffa som utslagna hjältar då båda hade ont i magen. Den som tyckte det var värst var nog Casper då ingen orkade leka med honom när han ville.
Tur i oturen att båda hade ont, hade ju varit tråkigt om det bara hade varit en ;)

Sen när jag kom hem var jag extremt trött, städade lite i mitt sovrum sen har jag bara legat i soffan.
Magen börjar bättra sig nu som tur är.

Nu ikväll fick jag en förtidig födelsedagspresent :D Eller fick & fick, vi beställde den idag.
Jag vill ha den innan och på min födelsedag så därför får jag den tidigare.

Jag har verkligen världens bästa föräldrar, och min pappa är grymmast av alla.
Han kommer alltid med klockrena kommentarer & han ser alltid till folks bästa.
Jag är så lyckligt lottad, och så länge jag har dom så behöver jag inget annat!

Men det klart, mina vänner behöver jag ju också ;) Även där är jag lyckligt lottad, då mina vänner är de underbaraste!

Take care, byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback