Krossat hjärta

2009-02-18 @ 19:05:38
I mitt snart 20åriga liv har jag fått mitt hjärta krossat ett flertal gånger.
En av dom har jag en vänskapskontakt med nu, två av dom har jag inte alls längre i mitt liv. Då en av dom absolut inte förtjänar att finnas i min närhet, han är ett kryp som jag absolut inte ska ödsla tankar åt!
Den andre har bara försvunnit, och jag har inte sett röken av honom på flera år. Inte ens ett minsta livtecken då jag & han inte hade samma vänskapskrets och då förut bodde långt ifrån varandra.

Idag läste jag en tidning, en liten tidning som innehåller vad som har hänt/kommer att hända i samhället där jag bor. Det är alltså inte GT eller Expressen jag pratar om.
Hur som helst, där i på första sidan.. Där finns livstecknet av honom. Han och hans bröder ska öppna någon lite livmedelsbutik nära där jag bor.

Jag fick en liten chock när jag läste det, inte för att jag går runt och tänker på honom. Ibland känns det som jag glömt av honom (?) Men ändå så undrar man ibland vart gamla flammor håller till eller vad dom gör.
Jag fick mitt svar idag, och nu vet jag att han finns närmare än vad jag trodde. MYCKET nära.


Imorgon ska det bli både roligt & tråkig.
Jag ska åka hem till Sara då hon ska fixa en sak på mig ;) Kommer inte säga vad, utan det får ni se.
Medans min andra Sara åker till Thailand ;(
Jag som hade hoppats på att få träffa henne innan hon åkte, men tiden räcker inte till.

Är det någon mer som tycker att dagarna bara flyger fram? Inte för att det gör mig något igentligen för då blir det fredag snabbare, och nu vet ju alla vad fredag innebär? Saloonen så klart ;)
Nu på fredag kommer det bli extra kul & spännande då jag har fått ingå i Karin & Evas plan.
Mihihoho.. Hoppas att planen lyckas, det vore för sött isf.

Take care, byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback